Szállítási és fizetési információk
Fizetési információk:
Bankkártyás fizetés: Webáruházunkban leadott rendeléseteket lehetőségetek van kényelmesen bankkártyával kifizetni.
Banki átutalás: Amennyiben az előre utalásos fizetési módot választottad, kérjük, hogy a teljes végösszeget, azaz 5 munkanapon belül utald át az alábbi bankszámlára:
Duna Erika egyéni vállalkozó
10702040-63465954-51100005
Banki átutalás bankszámlámra történő befizetéssel: Amennyiben a banki átutalásos fizetési módot választod, a teljes végösszeget befizetheted magyarországi bankfiókoban is a rendelésszámra hivatkozva. A befizetéshez szükséges adatok:
Duna Erika egyéni vállalkozó - CIB Bank Zrt.
10702040-63465954-51100005
Kérjük, hogy a rendelés azonosítószámát mindenképp tüntesd fel a közlemény rovatban!
(Külföldi bankszámláról történő deviza utalást sajnos nem tudunk elfogadni, ez esetben válassz más fizetési módot.)
Szállítási költségek Magyarországon:
GLS: a csomag a feladást követő 1 max. 2 munkanapon belül kiszállításra kerül a csomagpontra vagy házhoz.
GLS csomagpontra, csomagautomatába: 1890 Ft
GLS Házhozszállítás: 2700 Ft
Foxpost: a csomag a feladást követő 3-7 munkanapon belül kiszállításra a csomagautomatába.
Foxpost csomagautomatába: 1690 Ft
MPL: a csomag a feladást követő 1-3 munkanapon belül kiszállításra kerül a csomagpontra vagy házhoz.
MPL csomagpontra, csomagautomatába: 1490 Ft
MPL Házhozszállítás: 2490 Ft
Személyes átvételre nincs lehetőség.
Amit érdemes tudni a házhozszállításról:
A feladás napján a futárszolgálat emailben küld értesítést csomagszámmal, amennyiben van akkor az utánvét összegével, továbbá a szállítás várható időpontjáról, az emailben lehetőség van a szállítási idő módosítására is.
A kiszállítás napján további értesítést küld a GLS emailben, amely tartalmazza, hogy várhatóan hány óra körül (3 órás intervallumban) történik meg a kiszállítás.
Nincs lehetőség időpontra történő szállításra és mi sem tudunk a futárral egyeztetni erről, hiszen mi sem tudjuk, hogy az adott településen mikor jár a futár és a több száz futár telefonszámát sem, aki dolgozik a cégnél. Érdemes ezért, olyan szállítási címet megadni, amelyen tudjátok, hogy az adott napon 8-18 óra között valaki át tudja venni a csomagot.
Ha a futár átadja neked a csomagot és látod hogy sérült, vetess fel jegyzőkönyvet. Bár lehet hogy nem sérült a dobozban lévő termék, de legyél előrelátó. Ha valamilyen sérülés keletkezik, jelezd nekünk.
Visszaküldési feltételek:
A terméket sértetlen, eredeti állapotban kell visszaküldeni, az eredeti csomagolásban, minden tartozékkal és dokumentációval együtt. A terméken nem lehet használatból eredő sérülés vagy elhasználódás. A fogyasztó általában 14 napon belül indokolás nélkül elállhat a szerződéstől az áru átvételétől számítva. Ezek a feltételek csak a nem egyedi kérésre készülő termékek esetében vethetőek igénybe.
Visszatérítési szabályzat
14 napos visszaküldést kínálunk, vagyis a termék kézhezvételétől számított 14 napig kérheted a termék
visszaküldését, abban az esetben, ha a termék nem személyre szabottan készült.
Termék csak úgy küldhető vissza, ha ugyanolyan állapotban van, amint amilyenben átvetted, nem kopott, nem használt, a címkéi nem lettek eltávolítva, és eredeti csomagolásában van. A számlával vagy a vásárlást bizonyító egyéb dokumentummal is rendelkezned kell.
A visszaküldési folyamat megindításához írj nekünk e-mailt erre a címre: info@invitart.hu. A terméket az alábbi címre kell visszaküldeni: 5712 Szabadkígyós, Bem utca 24/2.
Ha a visszatérítési kérelmet jogosnak találjuk, visszárucímkét küldünk, valamint egy útmutatót, hogyan és hová küldd vissza a terméket. Nem fogadunk vissza olyan terméket, melynek visszaküldését előzetesen nem kérted.
Visszaküldéssel kapcsolatos kérdéseiddel bármikor fordulhatsz hozzánk ezen az e-mail-címen: info@invitart.hu.
Sérülés és egyéb problémák a termékkel
Kézhezvétel után vizsgáld meg a küldeményt, és haladéktalanul vedd fel velünk a kapcsolatot, ha a termék hibásan vagy sérülten érkezett, esetleg nem a rendelt terméket kaptad, hogy megvizsgálhassuk az esetet, és megtehessük a szükséges lépéseket.
Kivételek / nem visszaküldhető termékek
Bizonyos típusú termékek nem küldhetők vissza. Ilyenek például a romlandó termékek (élelmiszerek, virágok, növények stb.), egyedi készítésű termékek (például megrendelésre készült vagy személyre szóló termékek), valamint a személyes higiéniai termékek (például a szépségápolási termékek). Nem fogadunk vissza továbbá veszélyes anyagokat, gyúlékony folyadékokat és gázokat sem. Ha konkrét termékkel kapcsolatban van kérdésed vagy panaszod, vedd fel velünk a kapcsolatot.
Csere
A leggyorsabban úgy juthatsz hozzá a kívánt termékhez, ha visszaküldöd a kapott terméket, és amint azvisszafogadásra került, újra megvásárolod a kívánt terméket.
Az Európai Unióban érvényes 14 napos türelmi időszak
A fentiektől függetlenül, az Európai Unióba kiszállított termékek esetében 14 napig jogod van rendelésedet indoklás nélkül lemondani, illetve a rendelt terméket visszaküldeni. Ez esetben is érvényesek fenti feltételek:
a terméknek olyan állapotban kell lennie, amilyenben átvetted, nem lehet kopott, használt, a címkéket nem szabad eltávolítani, és a terméket eredeti csomagolásában kell visszaküldeni. A számlával vagy a vásárlást bizonyító egyéb dokumentummal is rendelkezned kell.