INVITART.HU

Meghívók - Gyakran ismételt kérdések

Tudunk-e módosítani a meghívón szereplő grafikán, tetszik a kék színű virág, de rózsaszínben szeretném…?

Az általunk forgalmazott meghívó típusok nagy része, szériában készülő meghívók. Ez azt jelenti, hogy módosítani a már meglévő grafikán nem tudunk (virág színe, hajszín vagy elhelyezkedés, stb…), viszont a meghívó szövegének elhelyezkedésén, a betűtípuson, betűtípus színén tudunk változtatni.

Van-e minimális rendelési mennyiség?

Nincs minimális rendelési mennyiség, viszont minden meghívó esetében van egy egyszeri grafikai szerkesztési költség, amely szövegváltozatonként fizetendő.

Mennyi idő alatt készülnek el a meghívók?

A megrendeléstől számított 5 munkanapon belül elkészítjük a grafikai tervet, amelyet jóváhagyásra elküldünk. Amennyiben jóváhagyásra kerül, 10 munkanapon belül készülnek el a meghívók és utána adjuk át a futárszolgálatnak. Összességében a folyamat, így 2-3 hetet vesz igénybe.

Mikor érdemes megrendelnünk a meghívókat?

Általában az esküvő időpontja előtt 2-3 hónappal szokták a meghívókat átadni a meghívottaknak. Ez természetesen a Ti döntésetek, viszont a meghívók kiosztása előtt 1 hónappal érdemes elindítani a folyamatot, hiszen ha módosítani szeretnétek, akkor tolódhat a jóváhagyás, ünnepek jöhetnek közbe, vagy éppen ti nem tudtok foglalkozni vele.

3 hét múlva lesz az esküvőnk, lehet sürgősségi rendelést kérni?

Van lehetőség sürgősségi rendelést kérni azokra a meghívókra, amelyek raktáron vannak, viszont ebben az esetben, kérjük a sürgőssségi felárat is helyezd a kosárba. Rendelés visszaigazolásakor mindig jelezzük, ha esetleg az adott meghívót nem tudjuk elvállalni sürgősségi rendeléssel.

Sürgősségi rendelés esetén, mennyi idő alatt kapom kézhez a meghívót?

A látványtervet 1 munkanapon belül kiküldjük emailben. Amennyiben jóváhagyásra került, soron kívül nyomtatjuk és maximum a minta jóváhagyásától számított 4 munkanapon belül elkészítjük. Így összességében 15 munkanap helyett maximum 5 munkanap alatt elkészül és utána kerül átadásra a futárszolgálatnak. Felhívjuk figyelmedet, hogy foxpost esetében a szállítási idő akár 1-5 munkanap is lehet, ezért sürgősségi rendelés esetén válaszd a GLS-t. Természetesen választhatod a Foxpost futárszolgálatot is, de amennyiben nem érkezik meg időben, azért nem tudunk felelősséget vállalni.

Személyesen is megtekinthetjük a meghívókat?

Webáruházként üzemelünk, így személyes megtekintésre és átvételre nincs lehetőség.

A meghívóhoz tartozik-e boríték vagy egyéb kiegészítő?

A meghívók nagy része tartalmaz borítékot vagy tasakot, amibe a nyomtatott meghívó belehelyezhető. Minden meghívónál feltüntetésre kerül, hogy mit tartalmaz, pl. boríték, tasak, szalag, kiskártya, stb…

Minden meghívó rendelhető ami a webshopban megtalálható?

Természetesen minden rendelhető, de előfordulhatnak, főleg szezonban, hogy átmenetileg készlethiány merül fel, hiszen napról napra változik a készleten lévő mennyiség. Mindenképpen javasoljuk, hogy a megrendelten kívül, válasszátok ki a második legkedvencebb meghívótokat. 

Láttam, hogy a meghívó több részből áll (szalag, kis virág, stb…), összeállítva kapom meg a meghívót?

Igen.

Különböző szöveget szeretnénk a meghívókra és mindegyik meghívóra más nevet, megoldható?

Megoldható hogy két fajta verziót elkészítsünk a megrendelt meghívókból (pl. csak szertartásra vagy vacsorára is). Viszont arra nincs lehetőség, hogy minden egyes meghívóra más nevet nyomtassunk.

Fizethetek utánvéttel?

Fizetni előreutalással vagy utánvéttel lehet. Felhívjuk figyelmedet, hogy minden a webáruházban leadott megrendelés esetén kérheted a törlést a megrendelés visszaigazolásig, amennyiben a visszaigazolás megtörtént és a grafikai szerkesztés elkezdődött, utána már fizetési kötelezettséged áll fent, utánvéttel történő fizetés esetén is.

Egyedi esküvői meghívót szeretnék, egyedi grafikával, megoldható?

Természetesen megoldható, ebben az esetben az elképzelésedet, méretet és db számot, írd meg nekünk az info@invitart.hu email címre és mi jelentkezni fogunk a részletekkel, árajánlattal, amely tartalmazni fog minden költséget.

De szeretnénk jelezni, hogy egyedi esküvői meghívó esetén, magas költséggel kell kalkulálnotok abban az esetben, ha aranyozni kell, formára vágni vagy dombornyomni, mert ilyenkor egyedi kliséket kell elkészíteni.

Ki értesít minket a szállításról?

Amikor elkészültek a meghívók és megrendeljük a futárt, jelezzük neked emailben. A csomag felvétele után, pedig a futárszolgálat fog emailben értesíteni a kiszállítás időpontjáról.

Szeretnénk ha a futár 10 -14 óra között adná át a csomagot.

Nincs lehetőség időpontra történő szállításra és mi sem tudunk a futárral egyeztetni erről, hiszen mi sem tudjuk, hogy az adott településen mikor jár a futár és a több száz futár telefonszámát sem, aki dolgozik a cégnél. Érdemes ezért, olyan szállítási címet megadni, amelyen tudjátok, hogy az adott napon 8-18 óra között valaki át tudja venni a csomagot.

Az ország egész területére történik kiszállítás?

Az ország egész területére a megadott szállítási költséggel a futárszolgálat kiszállítja a csomagot.

Amennyiben külföldre szeretnéd a szállítást, kérlek vedd fel velünk a kapcsolatot az info@invitart.hu email címen, hogy a szállítási lehetőségekről és a szállítási díjról egyeztetni tudjunk.

Sérült a csomag, mit csináljak?

Ha a futár átadja neked a csomagot és látod hogy sérült, vetess fel jegyzőkönyvet. Bár lehet hogy nem sérült a meghívó a dobozban, de legyél előrelátó. Ha sérültek emiatt a meghívók, kérlek jelezd felénk.

Egyéb tudnivalók: 

A honlapon megtalálható meghívók, szériában készülő meghívók, melyek nagy része márkavédett. Egyes meghívóknál, a gyártó (a meghívó tok vagy betétlap hátoldalára) apró márkajelzést helyez el.

INVITART.HU

Köszönetajándékok - Gyakran ismételt kérdések

Tudunk-e módosítani a grafikán, tetszik a kék színű virág, de rózsaszínben szeretném…?

A grafikák nagy részén tudunk módosítani, kérlek írd meg nekünk az info@invitart.hu email címre, hogy milyen módosítást szeretnél, melyik köszönetajándékra és válaszolni fogunk 1-2 munkanapon belül, hogy tudjuk-e azt módosítani az általad leírtak alapján.

Van-e minimális rendelési mennyiség?

Nincs minimális rendelési mennyiség, viszont minden köszönetajándék esetében van egy egyszeri grafikai szerkesztési költség, amely szövegváltozatonként fizetendő.

Mégsem lesz elég a köszönetajándék, pót megrendelést leadhatunk?

Természetesen igen, emailben kérlek vedd fel velünk a kapcsolatot db számmal, megrendelés számmal és emailben küldjük neked a pótrendeléshez kapcsolódó árajánlatot.

Mennyi idő alatt készülnek el a köszönetajándékok?

A megrendeléstől számított 5 munkanapon belül elkészítjük a grafikai tervet, amelyet jóváhagyásra elküldünk. Amennyiben jóváhagyásra kerül, 10 munkanapon belül készülnek el a köszönetajándékok és utána adjuk át a futárszolgálatnak. Összességében a folyamat, így maximum 15 munkanapot vesz igénybe.

1 hét múlva lesz az esküvőnk, lehet sürgősségi rendelést kérni?

A gravírozott szív és téglalap hűtőmágnes köszönetajándékon kívül, lehet sürgősségi rendelést leadni. Ebben az esetben kérjük a sürgősségi felárat is helyezd a kosárba.

Sürgősségi rendelés esetén, mennyi idő alatt kapom kézhez a köszönetajándékot?

A látványtervet 1 munkanapon belül kiküldjük emailben. Amennyiben jóváhagyásra került, soron kívül készítjük és maximum a minta jóváhagyásától számított 4 munkanapon belül elkészítjük. Így összességében 15 munkanap helyett maximum 5 munkanap alatt elkészül és utána kerül átadásra a futárszolgálatnak. Felhívjuk figyelmedet, hogy foxpost esetében a szállítási idő akár 1-5 munkanap is lehet, ezért sürgősségi rendelés esetén válaszd a GLS-t. Természetesen választhatod a Foxpost futárszolgálatot is, de amennyiben nem érkezik meg időben, azért nem tudunk felelősséget vállalni.

Személyesen is megtekinthetjük a köszönetajándékokat?

Webáruházként üzemelünk, így személyes megtekintésre és átvételre nincs lehetőség.

Fizethetek utánvéttel?

Fizetni előreutalással vagy utánvéttel lehet. Felhívjuk figyelmedet, hogy minden a webáruházban leadott megrendelés esetén kérheted a törlést a megrendelés visszaigazolásig, amennyiben a visszaigazolás megtörtént és a grafikai szerkesztés elkezdődött, utána már fizetési kötelezettséged áll fent, utánvéttel történő fizetés esetén is.

Egyedi grafikával készült köszönetajándékot szeretnék, megoldható?

Természetesen megoldható, ebben az esetben az elképzelésedet és db számot, írd meg nekünk az info@invitart.hu email címre és mi jelentkezni fogunk a részletekkel, árajánlattal, amely tartalmazni fog minden költséget.

Ki értesít minket a szállításról?

Amikor elkészültek a köszönetajándékok és megrendeljük a futárt, jelezzük neked emailben. A csomag felvétele után, pedig a futárszolgálat fog emailben értesíteni a kiszállítás időpontjáról.

Szeretnénk ha a futár 10 -14 óra között adná át a csomagot.

Nincs lehetőség időpontra történő szállításra és mi sem tudunk a futárral egyeztetni erről, hiszen mi sem tudjuk, hogy az adott településen mikor jár a futár és a több száz futár telefonszámát sem, aki dolgozik a cégnél és irányítani se tudjuk munkájukat. Érdemes ezért, olyan szállítási címet megadni, amelyen tudjátok, hogy az adott napon 8-18 óra között valaki át tudja venni a csomagot.

Az ország egész területére történik kiszállítás?

Az ország egész területére a megadott szállítási költséggel a futárszolgálat kiszállítja a csomagot.

Amennyiben külföldre szeretnéd a szállítást, kérlek vedd fel velünk a kapcsolatot az info@invitart.hu email címen, hogy a szállítási lehetőségekről és a szállítási díjról egyeztetni tudjunk.

Sérült a csomag, mit csináljak?

Ha a futár átadja neked a csomagot és látod hogy sérült, vetess fel jegyzőkönyvet. Bár lehet hogy nem sérült a dobozban semmi, de legyél előrelátó.